Yuki en Vanhier gaan samenwerken
Na een intensieve zoektocht naar een financiële softwareoplossing kwamen we uit bij Yuki. Dit boekhoudplatform past goed bij onze uitgebreide wensen. “Op een zeker moment kom je op een punt dat je in de werkprocessen al redelijk vooruitstrevend bent, maar dat de tooling achterop begint te raken.” aldus Daan der Poel. “Dan is het zaak om daarin te gaan investeren en te vervangen door nieuwe, slimmere gereedschappen.’
Wij zochten een eenduidige wijze van de verwerking van de administratie waar geen ruimte is voor eigen interpretatie van het werkproces of de wijze waarop je tot een eindproduct of dienst komt. En dat is gelukt dankzij deze samenwerking met Yuki. Wij waren niet alleen op zoek naar een businesspartner waarmee wij kunnen sparren. Het is voor ons heel belangrijk dat het hele backofficeproces goed te volgen is. Zowel over de administraties, als over de vestigingen en de teams heen. Dit is nu mogelijk dankzij de kwaliteitsmonitor van Yuki.
Advies, tijd en aandacht
Dankzij de software oplossing kunnen wij nu eenvoudiger online samenwerken met de klant. Alle communicatie van de ondernemer loopt gestroomlijnd via Yuki. Dit zorgt voor efficiency. Zo ontstaat er ook meer ruimte voor persoonlijk contact. Het backoffice proces dient efficiënt, effectief en kwalitatief te zijn. Zo ontstaat er meer ruimte voor advies en blijft er meer tijd over om aandacht te besteden aan klanten. Voor ons heel belangrijk.
De komende maanden wordt gewerkt aan het soepel integreren van administraties. Daar wordt nu intensief aan gewerkt om straks nog efficiënter, effectiever en kwalitatiever te kunnen werken. Voor meer informatie over Yuki kunt u contact met ons opnemen.
Reacties (0)
Plaats een reactie